75.000 újszülött családjához jutnak el a Magyar Termék Csomagok

Háztartás, 2018. április 4.

A fiatal családok magyar termékekkel való elérése, a hazai gazdaság erősítése egyaránt célja a MAGYAR TERMÉK Nonprofit Kft. és a PromoBox Kft. együttműködésében most induló projektnek, a „Magyar Termék Csomagnak”. Márciustól 10 hónapon keresztül országosan 75.000 újszülött családjához jutnak el a Magyar Termék védjegyet használó kis-, és középvállalatok marketingkommunikációs anyagai, termékei. A program célja, hogy felhívják a fiatal családok figyelmét a magyar termékek fogyasztásának fontosságára.

Vedd a magyart, védd a hazait! – ez a fő üzenete a két magyar vállalkozás közös programjának. A MAGYAR TERMÉK Nonprofit Kft. és a PromoBox Kft. összefogásának köszönhetően 2018 folyamán 75.000 újszülött családjához juttatnak el egy, a magyar termékeket népszerűsítő információs csomagot.

Felelős vállalkozásként a PromoBox Kft. 2010-es alapítása óta kiemelt hangsúlyt fektet a magyar vállalkozások által forgalmazott termékek, szolgáltatások bemutatására, a hazai cégek megismertetésére, a magyar termékek fogyasztásának fontosságára, annak gazdaságélénkítő hatása miatt.

Fejérdy Zsófia, a PromoBox Kft. tulajdonos ügyvezetője kiemelte: “Komoly felelősség eljutni valamennyi családhoz a születés pillanatában, hiszen a promóciós ajándékcsomaggal az információkon túl értéket is közvetítünk. Piacvezető családmarketinggel foglalkozó cégként folyamatosan keressük, hogyan tudnánk még több hasznos ajándékot átadni a családoknak. A MAGYAR TERMÉK Nonprofit Kft.-vel való együttműködésnek köszönhetően a BabaCsomagban a kiváló nemzetközi termékek mellett még több magyar terméket tudunk bemutatni. Hiszünk abban, hogy a hazai termékek népszerűsítésével a magyar gazdaságot erősebbé tudjuk tenni, miközben a fiatal családok vásárlási döntéseit is segítjük.”

A BabaCsomag 100%-os lefedettséggel valamennyi kórház szülészeti osztályán keresztül eljut a magyar családokhoz gyermekük születésekor. 10 hónapon át a MAGYAR TERMÉK Nonprofit Kft. által összeállított edukációs anyag és kéthavonta más magyarországi vállalat termékmintája is helyet kap benne a két cég összefogásának köszönhetően.

“A Magyar Termék ma már több, mint védjegy. Márkanév, amelyet ismernek és keresnek is a vásárlók, és olyan közösség, amelynek cégei együtt, hatékonyan tesznek egymás jó hírnevének erősítéséért.” – hangsúlyozza Benedek Eszter, a MAGYAR TERMÉK Nonprofit Kft. ügyvezetője.

 

Partnereink

  • Berkemann
  • Kelly's Hungary partner
  • BioGaia partner
  • univer_logo
  • Sonnentherme_logo
  • rossmann_logo
  • RMC_logo2
  • Ringato_logo
  • reckitt_benckiser_logo
  • Penzvero_logo
  • partvonal_logo
  • Mens_Health_logo
  • LG_logo
  • harmat_kiado_logo
  • gyermekmento_logo
  • GSK_logo
  • eva_logo
  • weleda_logo
  • biopont_logo
  • beiersdorf_logo
  • amiotthonunk_logo
  • alma_logo
  • aegon
  • berlin_chemie_logo
  • boiron_logo
  • emmi_logo
  • hellobaby_logo
  • henkel_logo
  • honda_logo
  • kepmas_logo
  • kolping_hotel_logo
  • magyarkonyha_logo
  • magyartermek_logo
  • operahaz_logo
  • otpep_logo
  • philips_logo
  • teva_logo
  • unilever_logo

Promobox
Az első pillanattól...