Édes Kisbabám mobil applikáció

Édes Kisbabám mobil applikációnk ingyenesen elérhető Androidon, iOS-en és a www.edeskisbabam.hu weboldalon, így valamennyi készüléken és az interneten is könnyedén használható.

Alkalmazásunk fejlesztése, illetve tartalmának összeválogatása és írása során igyekszünk minden olyan kérdésre válaszolni, ami a várandósság 9 hónapja alatt, és a baba születését követő első évben felmerülhet az édesanyákban, édesapákban.Édes Kisbabám mobilapp

Várandós és Babás felület egyaránt megtalálható az alkalmazásban, így könnyen kiválasztható a felhasználó számára az éppen aktuális időszak.

A kiválasztott felületen különböző lehetőségek tárulnak a felhasználó elé a folyamatosan frissülő cikkek, aktuális információk mellett: naplóvezetés, naptár, hasznos telefonszámok, lista, stb.

  • Naplóvezetés: pocak- vagy babanapló vezethető,
  • Megosztás: a felhasználó bejegyzései megoszthatók e-mailben, Facebook-on, Twitter-en,
  • Telefon: hasznos telefonszámok menthetőek el benne, melyek akár azonnal tárcsázhatók (Édesapa, nőgyógyász, szülésznő, stb.)
  • Naptár: a naptárban rögzíthetőek a magzattal/babával, illetve az édesanyával kapcsolatos adatok
  • Hétről hétre/Hónapról hónapra: nyomon követhető a magzat fejlődése hétről hétre, vagy a baba fejlődése hónapról hónapra.

Édes Kisbabám mobil alkalmazásunkkal szeretnénk az édesanyáknak és édesapáknak segítséget nyújtani a várandósság időszaka alatt, illetve az azt követő első évben.

Az applikációnkkal kapcsolatos kérdéseket az edeskisbabam@promobox.hu e-mail címen fogadjuk.

TÖLTSD LE, HASZNÁLD MINDEN NAP, HOGY A FEL NEM TETT KÉRDÉSEIDRE IS VÁLASZT KAPJ!

PromoBox  

“az első pillanattól. . .”

GYIK

Hogyan tudom megváltoztatni a jelszavamat?

1. Kattints az edeskisbabam.hu weboldalon vagy mobileszközön az Édes Kisbabám alkalmazás kezdőfelületén (aktív internetkapcsolat mellett) az “Elfelejtettem a jelszavam” linkre/gombra!
2. A rendszer átnavigál egy másik oldalra, ahol kérlek, gépeld be a saját, applikációban használt e-mail címedet!
3. Ezután kisebb várakozási idő elteltével (levelezőrendszerektől függően) kapsz egy “Jelszóemlékeztető” levelet, kattints a benne található linkre!
4. Az applikáció felületén láthatod a “Tovább a belépéshez” opciót, ha erre rákattintasz, akkor a rendszerünk automatikusan küld egy másik “Jelszóemlékeztető” tárgynéven futó e-mailt, amelyben közzéteszi az új ideiglenes jelszavadat.
5. Ha visszalépsz arra a felületre, ahol a “Tovább a belépéshez” gombra kattintottál és beírod az e-mail címedet, ideiglenes jelszavadat, utána be tudsz lépni az alkalmazásba.
6. Javasoljuk, hogy az “Egyéb” menüpont alatt található “Adataim” menüpontba írd be az általad kreált új jelszavadat 2-szer, majd kattints a “Mentés” gombra!
7. Ha ezek után meg szeretnél bizonyosodni az új, saját jelszavad érvényességéről, akkor lépj ki az applikációból és próbálj meg újra visszalépni!

Tényleg ingyenes az applikáció, vagy később fizetni kell érte?

Az Édes Kisbabám mobil alkalmazás teljesen ingyenes, sem letöltésnél, sem utána nem kell érte fizetni.

Minden készülékre lehet telepíteni az alkalmazást?

A folyamatosan bővülő készüléklista okán minden tőlünk telhetőt megteszünk annak érdekében, hogy az újabb készülékeken is elérhető legyen. Ha mégsem elérhető számodra az applikáció, jelezd felénk az edeskisbabam@promobox.hu e-mail címünkön!

Nem tudok regisztrálni mobilon, mi ennek az oka?

Ellenőrizd, hogy aktív-e az internetkapcsolatod! Windows-készülékkel csak a www.edeskisbabam.hu oldalon tudsz regisztrálni.

Nem érkezett meg az aktiváló e-mail, mit tegyek?

Ellenőrizd a Spam, kéretlen levelek között, ha nem találod, akkor jelezd felénk a varandoscsomag@promobox.hu címünkre írva!

Miért használja az applikáció a névjegyet, galériát?

Az alkalmazásba elmenthető pár hasznos telefonszám, amik azonnal hívhatóak, ezért is merülhet fel telefonálás révén költség. A galériába azért tölt le néhány képet az applikáció, mert onnan tudja később elővenni a működéséhez szükséges fotókat.

Ha kitörlöm a galériából a képeket, akkor miért tölti be újra őket, ha bekapcsolom az internetet?

Az applikáció működéséhez elengedhetetlenek a képek, így ha azok kitörlésre kerülnek, ismételt internetkapcsolat meglétekor újra be kell töltenie azokat.

Miért lassú az applikáció betöltése, ha eddig gyors volt?

Előfordulhat, hogy az internet sebessége nem megfelelő, javasoljuk, válts át wifi-kapcsolatra, főleg az első letöltést követően!

Mi történik, ha nincs elegendő hely a telefonomon az applikáció letöltéséhez?

Ha mindent megtettél, hogy felszabaduljon egy kis hely (2,9 MB-ot foglal az applikációnk), akkor javasoljuk, hogy a készülék külső tárolójára telepítsd az alkalmazást!

Mit tegyek, ha hibát észleltem és nem működik az applikáció?

Írd meg nekünk a készüléked típusát, az azon futó Android/iOS verzióját, az applikáció Egyéb menüpontjában az opció legalján látható alkalmazás verziójának számát, és az észlelt hibát az edeskisbabam@promobox.hu címre!

Promobox
az első pillanattól...