GYIK

Hogyan tudom megváltoztatni a jelszavamat?

1. Kattints az edeskisbabam.hu weboldalon vagy mobileszközön az Édes Kisbabám alkalmazás kezdőfelületén (aktív internetkapcsolat mellett) az “Elfelejtettem a jelszavam” linkre/gombra!
2. A rendszer átnavigál egy másik oldalra, ahol kérlek, gépeld be a saját, applikációban használt e-mail címedet!
3. Ezután kisebb várakozási idő elteltével (levelezőrendszerektől függően) kapsz egy “Jelszóemlékeztető” levelet, kattints a benne található linkre!
4. Az applikáció felületén láthatod a “Tovább a belépéshez” opciót, ha erre rákattintasz, akkor a rendszerünk automatikusan küld egy másik “Jelszóemlékeztető” tárgynéven futó e-mailt, amelyben közzéteszi az új ideiglenes jelszavadat.
5. Ha visszalépsz arra a felületre, ahol a “Tovább a belépéshez” gombra kattintottál és beírod az e-mail címedet, ideiglenes jelszavadat, utána be tudsz lépni az alkalmazásba.
6. Javasoljuk, hogy az “Egyéb” menüpont alatt található “Adataim” menüpontba írd be az általad kreált új jelszavadat 2-szer, majd kattints a “Mentés” gombra!
7. Ha ezek után meg szeretnél bizonyosodni az új, saját jelszavad érvényességéről, akkor lépj ki az applikációból és próbálj meg újra visszalépni!

Tényleg ingyenes az applikáció, vagy később fizetni kell érte?

Az Édes Kisbabám mobil alkalmazás teljesen ingyenes, sem letöltésnél, sem utána nem kell érte fizetni.

Minden készülékre lehet telepíteni az alkalmazást?

A folyamatosan bővülő készüléklista okán minden tőlünk telhetőt megteszünk annak érdekében, hogy az újabb készülékeken is elérhető legyen. Ha mégsem elérhető számodra az applikáció, jelezd felénk az edeskisbabam@promobox.hu e-mail címünkön!

Nem tudok regisztrálni mobilon, mi ennek az oka?

Ellenőrizd, hogy aktív-e az internetkapcsolatod! Windows-készülékkel csak a www.edeskisbabam.hu oldalon tudsz regisztrálni.

Nem érkezett meg az aktiváló e-mail, mit tegyek?

Ellenőrizd a Spam, kéretlen levelek között, ha nem találod, akkor jelezd felénk a varandoscsomag@promobox.hu címünkre írva!

Miért használja az applikáció a névjegyet, galériát?

Az alkalmazásba elmenthető pár hasznos telefonszám, amik azonnal hívhatóak, ezért is merülhet fel telefonálás révén költség. A galériába azért tölt le néhány képet az applikáció, mert onnan tudja később elővenni a működéséhez szükséges fotókat.

Ha kitörlöm a galériából a képeket, akkor miért tölti be újra őket, ha bekapcsolom az internetet?

Az applikáció működéséhez elengedhetetlenek a képek, így ha azok kitörlésre kerülnek, ismételt internetkapcsolat meglétekor újra be kell töltenie azokat.

Miért lassú az applikáció betöltése, ha eddig gyors volt?

Előfordulhat, hogy az internet sebessége nem megfelelő, javasoljuk, válts át wifi-kapcsolatra, főleg az első letöltést követően!

Mi történik, ha nincs elegendő hely a telefonomon az applikáció letöltéséhez?

Ha mindent megtettél, hogy felszabaduljon egy kis hely (2,9 MB-ot foglal az applikációnk), akkor javasoljuk, hogy a készülék külső tárolójára telepítsd az alkalmazást!

Mit tegyek, ha hibát észleltem és nem működik az applikáció?

Írd meg nekünk a készüléked típusát, az azon futó Android/iOS verzióját, az applikáció Egyéb menüpontjában az opció legalján látható alkalmazás verziójának számát, és az észlelt hibát az edeskisbabam@promobox.hu címre!

Hogyan juthatok hozzá a BabaCsomaghoz?

A kisbabád születését követő napokban a nővér vagy főnővér adja át neked a dobozt. Ha valamilyen oknál fogva mégsem kapnál csomagot, kérdezz rá a nővéreknél!

Ha született babám, de nem kaptam dobozt, lehet utólag pótolni?

Természetesen, lehet pótolni a csomagot a baba születését követő maximum 1 évig. Érdemes felkeresni azt a kórházat, ahol született a babád és kérni a csomag pótlását.

Csak állami kórházakban lehet megkapni a dobozt?

Az állami és a magánkórházakban is osztják a nővérek, főnővérek.

Csak Budapesten kaphatok dobozt?

A BabaCsomag országszerte elérhető.

Átvehetem a csomagot Budapesten, a PromoBox irodájában?

Igen, arra is van lehetőség, hogy az irodánkban vedd át a BabaCsomagot, ha a kórházban nem sikerült hozzájutnod. Hétköznaponként 10 és 15 óra között elérhetőek vagyunk számodra. Az irodánk címe a kapcsolat menüpont alatt található. Kérlek, jelezd felénk az info@promobox.hu-n, hogy mikor szándékozol bejönni hozzánk a csomag ügyében!

Mit tartalmaz a BabaCsomag?

Különféle ajándékokat, termékmintákat és információs anyagokat. A tartalom folyamatosan bővül és változik, így előfordulhat, hogy nem mindig ugyanazt találjátok benne.

Kötelező megadni az adataimat ahhoz, hogy megkapjam a BabaCsomagot?

Nem, a BabaCsomag átvételének nem feltétele az adatlap kitöltése, csak annak aláírással történő hitelesítése.  Az adatmegadás minden esetben önkéntes. Javasoljuk azonban a hiánytalan kitöltést, hogy további értékes információhoz, ajándékokhoz juthass!

Mi történik azzal az adatlappal, amit a BabaCsomag átvételekor töltöttem ki?

Az adatlapok gondos folyamatok során archiválásra kerülnek, azokat illetéktelen személynek nem adjuk át. Az adatrögzítés teljes folyamata alatt titoktartás kötelez minden közreműködőt.

Mi történik, ha utólag meggondolom magam és kérem az adataim törlését?

Természetesen, van rá lehetőség. Jelezd felénk az info@promobox.hu e-mail címünkön!

Kihez fordulhatok, ha panaszom van a BabaCsomaggal kapcsolatban?

Fordulj hozzánk bizalommal az info@promobox.hu e-mail címre írva!

Mit tartalmaz a VárandósCsomag doboza?

Hasznos információkat, termékmintákat, melyek a várandósság időszakában segítik a kismamát. A csomag tartalma viszont folyamatosan változik, így mindig más dolgok találhatóak benne.

Mit tegyek, ha nem érkezett meg az aktiváló e-mail?

Ellenőrizd a Spam, kéretlen levelek között, ha nem találod, akkor jelezd felénk a varandoscsomag@promobox.hu címünkre írva!

Mit tegyek, ha nem engedi a rendszer a VárandósCsomag-kódomat igényelni, belépni a felületre?

Kattints rá az aktiváló linkre, hogy az e-mail címed aktiválva legyen! Amennyiben nem kaptál tőlünk levelet 10 napon túl és a Spam, kéretlen levelek mappába sem érkezett, akkor írj nekünk a fenti e-mail címünkre!

Mit tegyek, ha nem tudok belépni a VárandósCsomag felületre, pedig már aktiváltam az e-mail címemet?

Állítsd be újra a baba várható születését, és ments rá újból aktív internetkapcsolat meglétekor!

Hány csomagot kaphatok abban az esetben, ha több babát várok?

Várandós Édesanyaként egy doboz átvételére vagy jogosult.

Meg kell jelölnöm azt a patikát, ahol át szeretném venni a VárandósCsomagot?

Nem kell megjelölni, a patikák csak információ gyanánt vannak feltüntetve.

Átveheti helyettem más a csomagot?

A VárandósCsomag átvételéhez szükséges a várandós kódod (az applikációnkból letöltve), illetve a várandós anya gondozási könyve (várandós kiskönyv).

Kaphatok VárandósCsomagot akkor is, ha már megszületett a kisbabám és nem vagyok várandós?

Ebben az esetben nem vagy jogosult a VárandósCsomagunkra.

Promobox
az első pillanattól...